ХАКАТОН-23. Все для Перемоги!

Активна громадянська позиція, професіоналізм та бажання зробити світ кращим. Все це продемонстрували наші студенти, які стали учасниками цьогорічного Хакатону.
На створення і реалізацію ІТ- проєктів хлопці і дівчата з відділення комп'ютерної інженерії мали три доби. І хоча для повноцінної розробки часу замало, викладачі відзначили дієвість запропонованих молоддю рішень.
Свої ідеї презентували перед журі під час пітчингу. До його складу увійшли викладачі коледжу: Анатолій Колесник, Наталя Щегоцька, Ірина Колесник, Олексій Похилько.
Студентські ІТ-проєкти об’єднали тематикою хакатону «Ми робимо все для нашої Перемоги». Її майбутні комп’ютерні інженери дотримались максимально. Чимала кількість ідей та їхня актуальність, поставили журі перед складним вибором - які визначити найкращими.
Зрештою, перше місце отримали одразу два проєкти, що можуть допомогти волонтерам і всім бажаючим надавати необхідну військову та гуманітарну допомогу. Це:
- мережевий додаток “Дошка благодійних оголошень”. Автор Ігор Опанасюк, гр.4КІ1. Використані технології: C#, .Net Core, Blazor Server, MudBlazor, EntityFramework, MS SQL;
- комунікаційний веб-сервіс “Help2Need”. Автори - Дмитро Закушняк, Олександра Механічева, гр.1КІ1, Діана Франишина, гр. 2КІ1.Використані технології: Html, Css, Java, Spring Boot, MySQL.
Друге місце :
- проєкт системи додаткового оповіщення про вибухи на відстані. Автори ідеї, апаратної реалізації та програмного коду Назар Лотоцький та Богдан Гоголь, гр.2КІ2. Використані технології: WiFi, Dart, Flutter, Android Studio, Arduino IDE, ESP-IDF, C++;
- чат штучного інтелекту для навчання військових “Айсік”. Автор - команда "AIhub": Назар Ніколайчук, Володимир Ратинський, гр.2КІ3. Використані технології: html, css, js, node.js, react.js, react-router, electron.js, chatGPT, openAI.
Третє місце:
- проект згорткової нейронної мережі для розпізнавання об'єктів дронами. Автор Дмитро Блажко, гр. 2КІ2. Використані технології: Python, openCV, imageAI, розпізнавання об'єктів відео за допомогою нейромереж, розробка та навчання згорткової нейромережі;
- проект ''Все, що допоможе Україні виграти війну'' Автори: Дмитро Чемін та Євгеній Войцех, гр. 2КІ1;
- карта поліцейської підземної парковки “SWAT 4”. Автор Олег Наумчак, гр.2КІ3. Ремейк гри у вигляді діорами за допомогою BLENDER.
Привернули увагу журі під час ІТ-марафону і роботи наших першокурсників:
- сайт для пошуку найближчого укриття, авторства команди “Рherton”: Владислав Семененко, Владислав Чернадчук та Володимир Панасюк, гр.1КІ1;
- проєкт блогу, автор Дарина Коваленко, гр.1КІ3;
- проєкт комп’ютерної гри в UNITY, Володимир Козьмін, гр.1КІ3.
Тримаємо стрій інноваційних і талановитих!
Тримаємо зв’язок по всіх каналах: instagram_vtfc_college, facebook та instagram_stud.rada_vtfc
Ключові слова: #Ми в медіа #Фотогалерея #Відеоматеріали #Новини спорту